29 Temmuz 2012 Pazar

Kurdele Nakisi Yatak Ortusu

Merhaba,

Annem tarafindan islenen yatak ortusunu paylasmak istedim sizlerle.. Kurdele nakisi bu yatak ortusu tafta kumas uzerine islendi. Kucuk parcalar halinde islenerek daha sonra birlestirilip dikime verildi.


Yatak ortusunun seker yastiklarini da cok seviyorum. Canim annecigime onu cok yoran bu calisma icin tekrar tesekkur ediyorum. Fotograflar eski cunku her zaman kiyip da kullanamiyorum yatak ortumu..
Ayrica ortu ile takim olan bir buyuk bir de kucuk sandik, bohca ve abajurlar da mevcut. Onlari da daha sonra paylasirim insaallah.


Nisan sandiginin fotograflarini paylasirken yatak ortusunun nakisina ait daha yakin fotograflari da gormus olacaksiniz.

Gorusmek uzere..

3 yorum:

  1. Çok güzel olmuş ellerine sağlık canım benim yatak odamda lila rengi ve acayip yakışırdı şimdi:) sevgiler canım

    YanıtlaSil
  2. çok hoş bir yatak örtüsü, saten kumaş mı kullandı acaba?

    YanıtlaSil
  3. Cok tesekkurler Ayla ve Noblesse, kumas olarak tafta kullanildi, tabi su lekesi bile olabilecegi icin dikkatli kullanilmasi gerekiyor.

    YanıtlaSil